PROFESÖR MERAL CANSIZ AKTAŞ
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 58994) - (ORCID : 0000-0003-0425-9565) meralcaktas@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Alan Eğitimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 BÜŞRA UYGUN 8. sınıf öğrencilerinin istatistiksel akıl yürütmelerinin model oluşturma etkinlikleri bağlamında incelenmesi Devam Ediyor
2024 İREM DEMİR İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ORANTISAL AKIL YÜRÜTME PROBLEMLERİNİN ÇÖZÜMLERİNDE KULLANDIKLARI STRATEJİLER: BİR KESİTSEL ARAŞTIRMA Devam Ediyor
2024 ŞAFAK NUR DUMAN İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ SCRATCH PROJELERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ VE YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ Devam Ediyor
2023 GİZEM NUR BATTAL TinkerPlots yazılımı etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerin veri analizi alt öğrenme alanındaki başarılarına, kalıcılığa ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi Tamamlandı
2023 EMİNE TUĞRUL ÖZDEMİR İlkokul ve Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Fonksiyonel Düşünmeyi Öğrenme Fırsatları Bakımından İncelenmesi Devam Ediyor
2022 ZEHRA COŞKUN TÜRKOĞLU Ortaokul matematik ders kitaplarının sunduğu problem çözmeyi öğrenme fırsatlarının yer verilen görevler bağlamında incelenmesi Tamamlandı
2022 ÖZGÜR ULAŞ DEMİR Tahmini öğrenme yol haritalarına dayalı öğretim deneyi ile 7.sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme süreçlerinin incelenmesi Tamamlandı
2022 ERCAN TİRYAKİ 8.sınıf öğrencilerinin ölçmede tahmin performanslarının ve kullandıkları stratejilerin incelenmesi Tamamlandı
2022 MÜBERRA GÖK Matematiksel düşünme üzerine yapılan çalışmaların sistematik olarak incelenmesi Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ