HIZLI ERİŞİM
KAYIT OL
GİRİŞ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal Faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
DOÇENT HAYRİYE GÜL SÖZEN
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
(Araştırmacı ID :
35516
) - (ORCID :
0000-0001-9017-8432
)
hayriyegulkuruyer@odu.edu.tr
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Temel Eğitim
Yüksek Lisans
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Tez Durumu
2024
MELİKENUR SAL
Okuma becerilerinin geliştirilmesinde öğretmen aile işbirliği: Bir eylem araştırması
Tamamlandı
2024
MEHMET DOĞAN
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında davranış öncesi ipucu ve sınama ipucu işlem süreci ile yapılan öğretimin etkililiği
Devam Ediyor
2024
EMRE AKTAŞ
İlkokul Dördüncü Sınıfta Otantik Öğrenme İçerikleriyle Yazma Becerisinin Desteklenmesi
Devam Ediyor
2023
TUĞBA HADİYE TÜRKYILMAZ
Okul öncesi dönemde etkileşimli kitap okuma etkinliklerine katılan öğrencilerle okul öncesi eğitime katılamayan öğrencilerin okumayı öğrenme süreci
Tamamlandı
2023
BERNA AYDIN
İlkokul çocuklarının denetim odağının incelenmesi: Görev temelli bir yaklaşım
Tamamlandı
2022
FARUK MİDİLLİ
İlkokul kademesinde okuma eğitimine ilişkin görüşlerin analizi ve politika önerileri
Tamamlandı
2021
ÖZLEM ÇUKURLU AYDIN
İlkokul İngilizce öğretmenlerinin kalıpsal ifadelerle (Formulaic expressions) ilgili farkındalık düzeyi
Tamamlandı
2020
BURCU ODABAŞI
Okuduğunu anlama kalibrasyon ölçeğinin geliştirilmesi
Tamamlandı
2018
NEŞE AYDOĞAN BELEN
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin kullandıkları matematiksel dilin incelenmesi
Tamamlandı
2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
T.C Kimlik No
Sicil No
Doğum Tarihi
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
Kurumsal E-posta hesabınızın şifresiniz.
Eğer kurumsal E-posta hesabınız yok ise, kurumsal e-posta başvurmak için
tıklayınız.
×