DOÇENT HAYRİYE GÜL SÖZEN
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 35516) - (ORCID : 0000-0001-9017-8432) hayriyegulkuruyer@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Temel Eğitim

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 MELİKENUR SAL Okuma becerilerinin geliştirilmesinde öğretmen aile işbirliği: Bir eylem araştırması Tamamlandı
2024 MEHMET DOĞAN Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında davranış öncesi ipucu ve sınama ipucu işlem süreci ile yapılan öğretimin etkililiği Devam Ediyor
2024 EMRE AKTAŞ İlkokul Dördüncü Sınıfta Otantik Öğrenme İçerikleriyle Yazma Becerisinin Desteklenmesi Devam Ediyor
2023 TUĞBA HADİYE TÜRKYILMAZ Okul öncesi dönemde etkileşimli kitap okuma etkinliklerine katılan öğrencilerle okul öncesi eğitime katılamayan öğrencilerin okumayı öğrenme süreci Tamamlandı
2023 BERNA AYDIN İlkokul çocuklarının denetim odağının incelenmesi: Görev temelli bir yaklaşım Tamamlandı
2022 FARUK MİDİLLİ İlkokul kademesinde okuma eğitimine ilişkin görüşlerin analizi ve politika önerileri Tamamlandı
2021 ÖZLEM ÇUKURLU AYDIN İlkokul İngilizce öğretmenlerinin kalıpsal ifadelerle (Formulaic expressions) ilgili farkındalık düzeyi Tamamlandı
2020 BURCU ODABAŞI Okuduğunu anlama kalibrasyon ölçeğinin geliştirilmesi Tamamlandı
2018 NEŞE AYDOĞAN BELEN İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin kullandıkları matematiksel dilin incelenmesi Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ