1 |
Özel Öğrenme Güçlüklü Kaynaştırma Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Öğrenme Ortamlarında Sosyal Becerilerin Değerlendirilmesi.
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (13.12.2018 - 15.12.2018) , Yayın Yeri: V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi ,10.12.2018
Ulusal
Özet bildiri
|
2 |
Öğretmen Üstbiliş Envanteri (The Teacher Metacognition Inventory) Uyarlama Çalışması
KURUYER HAYRİYE GÜL,ÖZSOY GÖKHAN,BAYRAK ÖZMUTLU EMEL,ERGAN SANİYE NUR (29.10.2018 - ) , Yayın Yeri: ITEAC ,24.10.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
3 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Sürecini Etkileyen Bilişsel Faktörlere İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Öğretimsel Açıklamalarının İncelenmesi.
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (19.05.2017 - 21.05.2017) , Yayın Yeri: International Teacher Education and Accreditation Congress. ,19.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
4 |
In the Process of Educational Diagnosis of and Educational Intervention in Specific Learning Difficulties: Primary School Teachers’ Opinions and Experiences.
KURUYER HAYRİYE GÜL,ÇAKIROĞLU AHMET (06.10.2017 - 07.10.2017) , Yayın Yeri: 13th. International Conference on Social Sciences ,06.10.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
5 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin İncelenmesi.
KURUYER HAYRİYE GÜL,ÇAKIROĞLU AHMET (08.11.2017 - 10.11.2017) , Yayın Yeri: 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. ,02.11.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
6 |
Nörobilişsel ve Nörobilim Bakış Açısıyla: Okuma ve Okuma Güçlükleri Araştırmalarında Yeni Paradigmalar.
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (08.11.2017 - 10.11.2017) , Yayın Yeri: 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi ,02.11.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
7 |
Okuma ve Okuma Güçlükleri Nörogörüntüleme Teknikleri
KURUYER HAYRİYE GÜL,AKYOL HAYATİ (11.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,01.04.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
8 |
Kelime okuma becerisi ve sözel çalışma belleğinin okuduğunu anlama düzeylerini yordaması
KURUYER HAYRİYE GÜL,AKYOL HAYATİ (11.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu ,01.04.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
9 |
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Türkçe Ve Matematik Dersleri Öğretim Programlarına İlişkin Algı Ve Farkındalık Durumları
ÇAKIROĞLU AHMET,ÖZMUTLU EMEL,GÜNDÜZ SANİYE NUR,ÖZSOY GÖKHAN,KURUYER HAYRİYE GÜL (11.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu ,01.04.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
10 |
How Do Children Learn The Language A General Overview On Language Acquisition Models
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (14.10.2016 - 16.10.2016) , Yayın Yeri: 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ONSTUDIES IN EDUCATION ,14.10.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
11 |
Cognitive Processes and strategy in reading
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (14.10.2016 - 16.10.2016) , Yayın Yeri: 1st International Conference On Studies In Education ,14.10.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
12 |
Determination of Pre service ClassroomTeachers Pedagogical Awareness of and Instructional Needs for Diffuculties in Reading and Mathematics
KURUYER HAYRİYE GÜL,ÇAKIROĞLU AHMET,ÖZSOY GÖKHAN (26.06.2015 - 28.06.2015) , Yayın Yeri: 4th. International Conference on Education. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
13 |
Alteration of the Concepts of Learning and Teaching and Its Results Is is the Alteration of Behavioror SkillTeaching
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (26.06.2015 - 28.06.2015) , Yayın Yeri: 4th. International Conference on Education. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
14 |
Investigating Pre service Teachers perceptions of classroom teacher through their drawings
KURUYER HAYRİYE GÜL (07.03.2014 - 09.02.2015) , Yayın Yeri: Conference on Education and Human Development in Asia. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
15 |
İkili Kodlama Kuramının Hikâye Haritası Yöntemiyle İlişkisi ve Örnek Bir Uygulama
Dilek ALTUN, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir Üniversitesi ,
Ulusal
Özet bildiri
|
16 |
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
Gökhan ÖZSOY, Ahmet ÇAKIROĞLU, Hayriye Gül KURUYER, Sibel ÖZSOY ( - ) , Yayın Yeri: . Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Fırat Üniversitesi, Elazığ ,
Ulusal
Tam metin bildiri
|
17 |
Lizbon Avrupa Konsey Toplantısı 2000 Sonuçlarına Göre Türkiye nin Eğitim Politikalarının Değerlendirilmesi
Dilek ALTUN, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: International Congress on Intercultural Dialogue and Education. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
18 |
Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Yazma Güçlükleri İle İlgili Bilgi ve Tutumları Üzerine Bir İnceleme
Ahmet ÇAKIROĞLU, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: Ulusal Sosyal Bilgiler Kongresi V, Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye. ,
Ulusal
Tam metin bildiri
|
19 |
İlköğretim Öğrencilerinin Yazma Performanslarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Hayriye Gül KURUYER, Ahmet ÇAKIROĞLU ( - ) , Yayın Yeri: 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye. ,
Ulusal
Özet bildiri
|
20 |
Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma Zenginleştirilmiş Okuma Programı
Hayati AKYOL, Ahmet ÇAKIROĞLU, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul. ,
Ulusal
Özet bildiri
|
21 |
Determining pre service teachers understanding levels of the concept environment by using concept maps
Tahsin YILDIRIM, Yunus Günindi, Hayriye Gül KURUYER, Sibel ÖZSOY ( - ) , Yayın Yeri: . II. International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
22 |
Determining pre service teachers critical thinking skills through the story of the Easter Island
Sibel ÖZSOY, Hayriye Gül KURUYER, Dilek ALTUN ( - ) , Yayın Yeri: . XIV. International Organization for Science and Technology Education, University of Ljubljana, Bled, Slovenia. ,
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
23 |
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Metinlerin Ana Fikrini ve Konusunu Bulma Durumlarının İncelenmesi
Pınar BULUT, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi- Öğretimi, İzmir, Türkiye. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
24 |
Why pre service teachers choose teaching as a profession
Sibel ÖZSOY, Gökhan ÖZSOY, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Hacettepe University, Ankara, Türkiye. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
25 |
Turkish Pre service Primary School Teachers Environmental Attitudes Effects of Gender and Grade Level
KURUYER HAYRİYE GÜL ( - ) , Yayın Yeri: 7. Annual International Conference on Education, Samos, Greece. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
26 |
Calibration of Mathematical Problem Solving Skills
Gökhan ÖZSOY, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: World Cogress Education Sciences, Barcelona Spain. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
27 |
First grade elementary school student s family involvement in the process of reading and writing skills acquisition
Ahmet ÇAKIROĞLU, Hayriye Gül KURUYER ( - ) , Yayın Yeri: World Congress Education Sciences, Barcelona, Spain. ,
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
28 |
Hikâye Edici Metin Yazma Öncesinde İkili Kodlama Kuramına Göre Hazırlanan Hikâye Haritalarının Kullanılması
Hayriye Gül KURUYER, Kemal KÖKSAL ( - ) , Yayın Yeri: . International Conference on New Horizons in Education, Prague, Czech Republich. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
29 |
What do primary school teachers think about learning process and students engagement to learning
Gökhan ÖZSOY, Hayriye Gül KURUYER, Sibel ÖZSOY, Hasan TABAK ( - ) , Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education, Prague, Czech Republich. ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
30 |
Investigation of Metacognitive Reading Skills of Good and Poor Readers A Case Study
Hayriye Gül KURUYER, Gökhan ÖZSOY ( - ) , Yayın Yeri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,
Uluslararası
Özet bildiri
|