| 1 |
Nöropsikolojik bakış açısıyla problem çözme becerisi
ÖZSOY GÖKHAN, KURUYER HAYRİYE GÜL, ÇAKIROĞLU AHMET, ÖZKARA YASİN (29.05.2014 - 31.05.2014) , Yayın Yeri: 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,15.05.2014
Ulusal
Özet bildiri
|
| 2 |
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin sosyal becerilerinin incelenmesi
KURUYER HAYRİYE GÜL, ÇAKIROĞLU AHMET (08.11.2017 - 10.11.2017) , Yayın Yeri: 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi ,02.11.2017
Ulusal
Özet bildiri
|
| 3 |
Determination of pre-service classroom teachers pedagogical awareness of and instructional needs for diffuculties in reading and mathematics
KURUYER HAYRİYE GÜL, ÇAKIROĞLU AHMET, ÖZSOY GÖKHAN (26.06.2015 - 28.06.2015) , Yayın Yeri: 4th. International Conference on Education ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 4 |
Okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin okuma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir çalışma: Zenginleştirilmiş okuma programı
AKYOL HAYATİ, ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL (12.09.2012 - 14.09.2012) , Yayın Yeri: 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi ,12.09.2012
Ulusal
Özet bildiri
|
| 5 |
Sınıf öğretmenlerinin ilkokul Türkçe ve matematik dersleri öğretim programlarına ilişkin algı ve farkındalık durumları
ÇAKIROĞLU AHMET, ÖZMUTLU EMEL, GÜNDÜZ SANİYE NUR, ÖZSOY GÖKHAN, KURUYER HAYRİYE GÜL (11.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,01.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 6 |
Sınıf öğretmeni adaylarının okuma sürecini etkileyen bilişsel faktörlere ilişkin bilgi düzeyleri ve öğretimsel açıklamalarının incelenmesi
ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL (19.05.2017 - 21.05.2017) , Yayın Yeri: International Teacher Education and Accreditation Congress ,10.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 7 |
In the process of educational diagnosis of and educational intervention in specific learning difficulties: Primary school teachers’ opinions and experiences
KURUYER HAYRİYE GÜL,ÇAKIROĞLU AHMET (06.10.2017 - 07.10.2017) , Yayın Yeri: 13th. International Conference on Social Sciences ,01.10.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 8 |
Özel öğrenme güçlüklü kaynaştırma öğrencisi olan sınıf öğretmenlerinin bakış açısıyla öğrenme ortamlarında sosyal becerilerin değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL (13.12.2018 - 14.12.2018) , Yayın Yeri: V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi ,10.12.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 9 |
Investigation of metacognitive reading skills of good and poor readers a case study
KURUYER HAYRİYE GÜL, ÖZSOY GÖKHAN (06.06.2013 - 09.06.2013) , Yayın Yeri: V. International Congress of Educational Research ,01.06.2013
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 10 |
What do primary school teachers think about learning process and students engagement to learning
ÖZSOY GÖKHAN, KURUYER HAYRİYE GÜL, BALCI SİBEL, TABAK HASAN (05.06.2012 - 07.06.2012) , Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 11 |
Hikâye edici metin yazma öncesinde ikili kodlama kuramına göre hazırlanan hikâye haritalarının kullanılması
KURUYER HAYRİYE GÜL, KÖKSAL KEMAL (05.06.2012 - 07.06.2012) , Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 12 |
First grade elementary school student's family involvement in the process of reading and writing skills acquisition
ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL (02.02.2012 - ) , Yayın Yeri: 4th. World Congress Education Sciences ,06.09.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 13 |
Turkish pre-service primary school teachers environmental attitudes effects of gender and grade level
BALCI SİBEL, ÖZSOY GÖKHAN, KURUYER HAYRİYE GÜL (07.07.2011 - 09.07.2011) , Yayın Yeri: 7th. Annual International Conference on Education ,01.07.2011
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 14 |
Why pre-service teachers choose teaching as a profession?
BALCI SİBEL, ÖZSOY GÖKHAN, KURUYER HAYRİYE GÜL (16.05.2010 - 18.05.2010) , Yayın Yeri: Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II ,01.05.2010
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 15 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin farklı türdeki metinlerin ana fikrini ve konusunu bulma durumlarının incelenmesi
BULUT PINAR, KURUYER HAYRİYE GÜL (01.07.2010 - 03.07.2010) , Yayın Yeri: III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı ,01.07.2010
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 16 |
Determining elementary school science education pre-service teachers' critical thinking skills through the story of the Rapa Nui- Easter Island
KURUYER HAYRİYE GÜL, BALCI SİBEL, ALTUN DİLEK (13.06.2010 - 18.06.2010) , Yayın Yeri: XIV. International Organization for Science and Technology Education Conference ,01.06.2010
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 17 |
Determining pre-service teachers' understanding levels of the concept environment by using concept maps
YILDIRIM TAHSİN, GÜNİNDİ YUNUS, KURUYER HAYRİYE GÜL, BALCI SİBEL (29.04.2010 - 02.05.2010) , Yayın Yeri: II. International Congress of Educational Research ,01.04.2010
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 18 |
Evaluation the educational policy of Turkey according to the results of meeting of Lisbon European Council (2000)
ALTUN DİLEK, KURUYER HAYRİYE GÜL (08.10.2009 - 11.10.2009) , Yayın Yeri: International Congress on Intercultural Dialogue and Education ,01.10.2009
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 19 |
İlköğretim öğrencilerinin yazma performanslarını etkileyen faktörlerin incelenmesi
KURUYER HAYRİYE GÜL, ÇAKIROĞLU AHMET (24.05.2012 - 26.05.2012) , Yayın Yeri: 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,10.05.2012
Ulusal
Özet bildiri
|
| 20 |
Sınıf öğretmenlerinin özel öğrenme güçlükleri ile ilgili bilgi ve tutumları üzerine bir inceleme
ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL (13.10.2011 - 16.10.2011) , Yayın Yeri: 5. Ulusal Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi ,01.10.2011
Ulusal
Tam metin bildiri
|
| 21 |
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
ÖZSOY GÖKHAN, ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL, BALCI SİBEL (20.05.2010 - ) , Yayın Yeri: 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,10.05.2010
Ulusal
Tam metin bildiri
|
| 22 |
İkili kodlama kuramının hikâye haritası yöntemiyle ilişkisi ve örnek bir uygulama
ALTUN DİLEK, KURUYER HAYRİYE GÜL (21.05.2009 - 23.05.2009) , Yayın Yeri: 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,10.05.2009
Ulusal
Tam metin bildiri
|
| 23 |
Investigating pre-service teachers perceptions of classroom teacher through their drawings
BALCI SİBEL, KURUYER HAYRİYE GÜL (02.03.2014 - 14.03.2014) , Yayın Yeri: The Conference on Education and Human Development in Asia 2014 ,01.03.2014
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 24 |
Alteration of the concepts of learning and teaching and its results Is is the alteration of behavior skill teaching?
ÇAKIROĞLU AHMET, KURUYER HAYRİYE GÜL (26.06.2015 - 28.06.2015) , Yayın Yeri: 4th. International Conference on Education ,
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 25 |
Kelime okuma becerisi ve sözel çalışma belleğinin okuduğunu anlama düzeylerini yordaması
KURUYER HAYRİYE GÜL,AKYOL HAYATİ (11.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,01.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 26 |
Dikkat uzamı ve kelime işlemleme becerileri ile okuduğunu anlama arasındaki ilişkinin incelenmesi
KURUYER HAYRİYE GÜL, ÇAKIROĞLU AHMET, Günay Eda Nur, MİDİLLİ FARUK (11.04.2018 - 14.04.2018) , Yayın Yeri: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,14.05.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 27 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyleri ve okuduğunu anlama aalibrasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ODABAŞI BURCU, KURUYER HAYRİYE GÜL (11.04.2018 - 14.04.2018) , Yayın Yeri: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ,14.05.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 28 |
Cognitive processes and strategy in reading
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (14.10.2016 - 16.10.2016) , Yayın Yeri: 1st. International Conference on Studies in Education ,01.10.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 29 |
How do children learn the language a general overview on language acquisition models
ÇAKIROĞLU AHMET,KURUYER HAYRİYE GÜL (14.10.2016 - 16.10.2016) , Yayın Yeri: 1st. International Conference on Studies in Education ,01.10.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|