PROFESÖR CAVİT YAVUZ
ORDU ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 137635) - (ORCID : 0000-0001-9279-1740) cyavuz@odu.edu.tr

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Halkla İlişkiler

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2025 AKİF FISTIK Sivil Toplum Kuruluşlarının Siyasal İletişimdeki Rolü: Memur Sendikaları Örneğinde Devam Ediyor
2024 HAYDAR CUMHUR KIZILKAYA Ordu İli Yerel Gastronomi Ürünlerinin Tanıtılmasında Yeni Medya Uygulamaları: GastrOrdu Projesi Devam Ediyor
2024 TEVFİK FİKRET KOLOĞLU Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kullanımı: Mesleki Gelişim Üzerine Etkiler ve Kazanımlar Devam Ediyor
2024 YAĞMUR UĞUR BULGARİSTAN GÖÇMENLERİNİN MUTFAK KÜLTÜRÜ: AYDIN DİDİM ÖRNEĞİ Devam Ediyor
2021 BÜNYAMİN DURANOĞLU Eurimages'ın ideolojik işlevselliği bağlamında Türk sinemasının portresi Tamamlandı
2021 KÜBRA ÖZEL Destinasyonların tanıtılmasında televizyon dizileri ve filmlerin rolü (Ordu ili örneği) Tamamlandı
2020 HASAN BASRİ ZAVALSIZ Yerel yönetimlerde kurumsal imajın gelişmesinde sosyal medyanın rolü: Ordu Büyükşehir Belediyesi ve Altınordu Belediyesi örneğinde Tamamlandı
2019 ABİDİN BOZDAĞ Majid majidi filmlerinde çocuk algısı ve sunumunun sosyo-kültürel bağlamda incelenmesi Tamamlandı
2019 YASİN DUVAN Karadeniz Bölgesindeki belediyelerin kurumsal iletişiminde sosyal medya Tamamlandı
2019 HİCRET ARI Ertem Eğilmez komedi filmlerinde toplumsal ve siyasal mesajlar Tamamlandı
2017 FATİH DİREN Michael Haneke sinemasının Auteur kuram çerçevesinde analizi Tamamlandı
2012 DENİZ SİVRİKAYA Küreselleşme sürecinde çok uluslu şirketler ile sivil toplum kuruluşlarının iktisadi etkileşimleri Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ