PROFESÖR CAVİT YAVUZ
ORDU ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 137635) - (ORCID : 0000-0001-9279-1740) cyavuz@odu.edu.tr

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Halkla İlişkiler

KİTAPLAR

  • 1. ORDU VE TOKAT İLLERİ TURİZM ARZI
    MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİNİN SAĞLANMASINDA MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN ETKİSİ: MEŞHUR PİDE ÖRNEĞİ
    2024 Bilimsel Kitap
  • 2. TURİZM ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR - 1
    BİR HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK GASTRODİPLOMASİ
    2024 Bilimsel Kitap
  • 3. SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR - 5
    DOĞU ASYA MUTFAK KÜLTÜRÜNÜN TÜRKİYE’DE GASTRODİPLOMASİ ARACI OLARAK KULLANILMASI
    2024 Bilimsel Kitap
  • 4. SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ
    Coğrafi İşaretli Gastronomi Ürünlerinin Bulundukları Destinasyonun Gelişmesine Katkıları: Trabzon İli Örneği
    2024 Bilimsel Kitap
  • 5. ORDU VE TOKAT İLLERİ TURİZM ARZI
    GASTRONOMİ TURİZMİNDE YEREL MUTFAKLARIN ÖNEMİ: TOKAT MUTFAĞI
    2024 Bilimsel Kitap
  • 6. DESTİNASYON PAZARLAMASINDA TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
    DESTİNASYON TANITIMINDA GASTRONOMİ FESTİVALLERİ
    2023 Bilimsel Kitap
  • 7. A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI
    GÖNÜLLÜ GÖZETİM: DİJİTAL PANOPTİKON
    2023 Bilimsel Kitap
  • 8. TURİZM VE DESTİNASYON ARAŞTIRMALARI IV
    ELAZIĞ İLİNİN TANITIMINDA GASTRONOMİ TURİZMİ
    2023 Bilimsel Kitap
  • 9. Otel İşletmelerinde Kurumsal İletişim

    2022 Bilimsel Kitap
  • 10. Turizm Araştırmaları Alternatif Yaklaşımlar
    Kırsal Turizmin Gelişmesinde Bir Yaklaşım: OYB Yaşam Felsefesi
    2021 Bilimsel Kitap
  • 11. Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII
    Türk Sinemasında "Ulusal Sinema-Milli Sinema" Tartışmalarına Roman Uyarlaması Filmlerin Etkileri
    2021 Bilimsel Kitap
  • 12. ŞEHİRLER NASIL MARKALAŞIR: MARKA ŞEHİR OLMANIN PÜF NOKTALARI
    ŞEHİRLERİN MARKALAŞMASINDA ORTAK AKLIN YARATILMASI
    2021 Bilimsel Kitap
  • 13. YEREL YÖNETİMLERİN KURUMSAL İMAJINDA SOSYAL MEDYA

    2020 Bilimsel Kitap
  • 14. TURİZMDE DEĞİŞİM, DÖNÜŞÜM VE GÜNCEL EĞİLİMLER
    Turizmde Yeni Trend: Sosyal Medya
    2020 Bilimsel Kitap
  • 15. Küreselleşmenin Öncüllerinden Sivil Toplum Kuruluşlarında Halkla İlişkiler

    2011 Bilimsel Kitap
  • 16. Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları
    İnternet Reklamcılığı
    2018 Bilimsel Kitap
  • 17. HALKLA İLİŞKİLER

    2017 Bilimsel Kitap
  • 18.
    : ????????????? ????????????
    2016 Bilimsel Kitap

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ