HIZLI ERİŞİM
KAYIT OL
GİRİŞ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal Faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
DOÇENT HAYAL YAVUZ MUMCU
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
(Araştırmacı ID :
104773
) - (ORCID :
0000-0002-6720-509X
)
hayalyavuz@odu.edu.tr
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik Eğitimi
Yüksek Lisans
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Tez Durumu
2024
EKREM KUŞ
6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı problemlerinin çözüm süreçlerinde matematiksel iletişim yeterliklerinin incelenmesi
Tamamlandı
2024
ESRA KORKMAZ BAL
7 ve 8. sınıf öğrencilerinin algoritmik düşünme süreçlerinde yaşadıkları zorlukların matematiksel süreç becerileri ekseninde incelenmesi
Tamamlandı
2024
YAVUZ TURAN
Ortaokul matematik öğretmenlerinin farklı kesir şemaları bağlamında model kullanmaya yönelik pedagojik tercihlerinin incelenmesi
Tamamlandı
2024
ELİF ŞENKAL
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Model Oluşturma Süreçlerinin Problem Kurma ve Çözme Bağlamında İncelenmesi
Devam Ediyor
2024
NİLHAN SÜMEYRA GÜLER
Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Muhakeme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Özyeterlik ve Motivasyonlarına Etkisi
Devam Ediyor
2024
ZEHRA AKINÇ
7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Yönelik Öz Yeterlik Algıları ile Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Devam Ediyor
2023
EMİNE AKTAŞ
Matematik öğretmenleri ile öğretmen adaylarının kesirlerle bölmeye yönelik öğretimsel açıklamalarının matematiksel modeller bağlamında incelenmesi
Tamamlandı
2023
BÜŞRA TEMEL
Bilgi işlemsel düşünme etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik beceri ve tutumlarına etkisi
Tamamlandı
2022
BÜŞRA ALPHAYTA
8. sınıf öğrencilerinin geometrik muhakeme becerileri ile öz-yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Tamamlandı
2022
HÜSEYİN KABADAŞ
Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin cebirdeki muhtemel kavram yanılgılarını öngörme ve giderme süreçlerinin incelenmesi
Tamamlandı
2021
ASLIHAN ÖZMEN
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Okuryazarlık Problemlerine İlişkin Öğrenci Çözümlerini İçeren Sınıf Tartışmalarını Yönetme Süreçlerinin İncelenmesi
Devam Ediyor
2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
T.C Kimlik No
Sicil No
Doğum Tarihi
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
Kurumsal E-posta hesabınızın şifresiniz.
Eğer kurumsal E-posta hesabınız yok ise, kurumsal e-posta başvurmak için
tıklayınız.
×