DOÇENT HAYAL YAVUZ MUMCU
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 104773) - (ORCID : 0000-0002-6720-509X) hayalyavuz@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Matematik Eğitimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 EKREM KUŞ 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı problemlerinin çözüm süreçlerinde matematiksel iletişim yeterliklerinin incelenmesi Tamamlandı
2024 ESRA KORKMAZ BAL 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin algoritmik düşünme süreçlerinde yaşadıkları zorlukların matematiksel süreç becerileri ekseninde incelenmesi Tamamlandı
2024 YAVUZ TURAN Ortaokul matematik öğretmenlerinin farklı kesir şemaları bağlamında model kullanmaya yönelik pedagojik tercihlerinin incelenmesi Tamamlandı
2024 ELİF ŞENKAL Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Model Oluşturma Süreçlerinin Problem Kurma ve Çözme Bağlamında İncelenmesi Devam Ediyor
2024 NİLHAN SÜMEYRA GÜLER Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Muhakeme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Özyeterlik ve Motivasyonlarına Etkisi Devam Ediyor
2024 ZEHRA AKINÇ 7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Yönelik Öz Yeterlik Algıları ile Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Devam Ediyor
2023 EMİNE AKTAŞ Matematik öğretmenleri ile öğretmen adaylarının kesirlerle bölmeye yönelik öğretimsel açıklamalarının matematiksel modeller bağlamında incelenmesi Tamamlandı
2023 BÜŞRA TEMEL Bilgi işlemsel düşünme etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik beceri ve tutumlarına etkisi Tamamlandı
2022 BÜŞRA ALPHAYTA 8. sınıf öğrencilerinin geometrik muhakeme becerileri ile öz-yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi Tamamlandı
2022 HÜSEYİN KABADAŞ Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin cebirdeki muhtemel kavram yanılgılarını öngörme ve giderme süreçlerinin incelenmesi Tamamlandı
2021 ASLIHAN ÖZMEN Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Okuryazarlık Problemlerine İlişkin Öğrenci Çözümlerini İçeren Sınıf Tartışmalarını Yönetme Süreçlerinin İncelenmesi Devam Ediyor

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ