DOÇENT AYHAN ÇİNİCİ
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 33490) - (ORCID : 0000-0002-3897-5511) ayhancinici@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Fen Bilgisi Eğitimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 BETÜL KARAKULLUKCU ARAS TÜBİTAK 4005 FEN PROJELERİNE YÖNELİK TEMATİK İÇERİK ANALİZİ Devam Ediyor
2023 NAZİFE AKTAŞ Bağlam temelli REACT öğretim modelinin öğrencilerin fen bilimlerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerine ve fen bilimleri dersine yönelik motivasyonlarına etkisi Tamamlandı
2023 HATİCE YILMAZ OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ ÇEVRE EĞİTİMİNDE KULLANIMINA YÖNELİK ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI Devam Ediyor
2019 DEMET ÖZTARAKCI Öğretmen adaylarının çevre dostu davranışları ve çevre kimlikleri Tamamlandı
2016 FATMA DEMİRTAŞ 8. sinif öğrenci·leri·ni·n ekoloji·k ayak i·zleri·yle sürdürülebi·li·r çevre tutumlarinin çeşi·tli· deği·şkenler açisindan i·ncelenmesi· Tamamlandı
2016 SİNEM BERBER Bil-iste-öğren-anla stratejisinin ortaokul 3. sınıf öğrencilerinin yansıtıcı düşünme becerilerine ve akademik başarılarına olan etkisi Tamamlandı
2016 KEVSER HERDEM Yedinci sınıf fen bilimleri dersi konularıyla bütünleştirilmiş değerler eğitimi etkinliklerinin öğrencilerin değer gelişimine etkisi Tamamlandı
2013 BESİME ERGİN Tartışma yöntemine dayalı etkinliklerin sınıf öğretmen adaylarının genetiği değiştirilmiş (GD) besinlere ilişkin risk algılarına ve eleştirel düşünme eğilimlerine etkisinin incelenmesi Tamamlandı
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2023 GÖKNUR AYDIN Teknoloji Destekli ve Geleneksel Argümantasyon Uygulamalarının 5. Sınıf Öğrencilerinin Sorgulama Becerilerine, Dijital Okuryazarlık, Ekolojik Okuryazarlık ve Argüman Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi Devam Ediyor

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ