1 |
The status of the teaching profession in Turkey: a
case study about the Teaching Profession Act
SEZER ŞENOL, KARABACAK NERMİN, CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:Teacher Development , 2024
Uluslararası
Hakemli
SCOPUS, ESCI, British Education Index
Özgün Makale
|
2 |
Dilemmas of Teachers Related to the Supervision in Schools: A Case Study
SEZER ŞENOL, ENGİN GAMZEGÜL , Yayın Yeri:PER Journal , 2024
Uluslararası
Hakemli
Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Özgün Makale
|
3 |
Academic Staff Satisfaction Scale: Validity and Reliability Study
CAN ERTUĞ,SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:International Journal on New Trends in Education and Their Implications , 2024
Uluslararası
Hakemli
ERIC, H.W. Wilson, EBSCO
Özgün Makale
|
4 |
The relationship between school principals’ social-emotional education leadership and teachers’
organizational trust and job performance
SEZER ŞENOL, UZUN TEVFİK , Yayın Yeri:International Journal of Leadership in Education , 2023
Uluslararası
Hakemli
Australian Education Index
Özgün Makale
|
5 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Uzaktan Eğitimde Öğretimin Yönetimi: Bir Durum Çalışması
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Yaşadıkça Eğitim , 2023
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
6 |
Effective Use of Distance Education Tools in Higher Education During Covid-19
Pandemic in Türkiye
SEZER ŞENOL, KARADİREK GÖKHAN , Yayın Yeri:Psycho-Educational Research Reviews , 2023
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
7 |
The Relationship Between Pre-School Teachers’ Professional Attitude and School
Climate Perceptions
SEZER ŞENOL, ÇEVİK AHMET , Yayın Yeri:AJELI , 2023
Uluslararası
Hakemli
Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Özgün Makale
|
8 |
20 Years of Education in Turkey (2000-2021): A
Descriptive Analysis
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , 2022
Uluslararası
Hakemli
OAJI, ASOS, ACAR Index, Araştırmax
Özgün Makale
|
9 |
Sınıf Yönetimine İlişkin Nitel Araştırmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
SEZER ŞENOL, CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2022
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
10 |
What are the Regional Challenges for Inclusive Distance Education During COVID-19 Pandemic in Turkey? A Qualitative Analysis
SEZER ŞENOL, CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:PERR Jornal , 2022
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
11 |
Turkey’s Testing with the Inspection System in Education
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:International Journal on New Trends in Education and Their Implications , 2022
Uluslararası
Hakemli
EBSCO, OAJI, ACAR Index
Özgün Makale
|
12 |
Ortaokullarda Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Durum Çalışması
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Değerler Eğitimi Dergisi , 2021
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
13 |
Okullara Yönetici Seçme, Yetiştirme ve Atamaya İlişkin Yönetici
Görüşleri: Durum Çalışması
SEZER ŞENOL, ENGİN GAMZEGÜL , Yayın Yeri:Eğitim ve Bilim , 2021
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
14 |
Teacher-Induced Violence in the Classroom and its Effects on the
Development of Students: A Phenomenological Analysis
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , 2021
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
15 |
A multidimensional analysis of homesickness based on the perceptions of international students in Turkey: A mixed method study
SEZER ŞENOL, KARABACAK NERMİN, Narseyitov Muhammet , Yayın Yeri:Elsevier International Journal of Intercultural Relations , 2021
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
16 |
School Happiness: A Grounded Theory
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research , 2020
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
17 |
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk Milli Eğitiminin Genel Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2020
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
18 |
School Administrators’ Opinions Related to the Values that should Be Gained to Classroom Teachers through In-Service Training
SEZER ŞENOL,KARABACAK NERMİN,KÜÇÜK MEHMET,KORKMAZ İSA , Yayın Yeri:EJER , 2020
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
19 |
The Relationship Between Solution-Focused School Leadership and Organizational Cynicism, Organizational Commitment and Teachers’ Job Satisfaction
ÖZDEM GÜVEN,SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:International Journal of Progressive Education , 2019
Uluslararası
Hakemli
ERIC
Özgün Makale
|
20 |
School Administrators’ Opinions on Professional Values and Professional Skills Required To Be Gained to Classroom Teachers In-Service Training Process
SEZER ŞENOL,KARABACAK NERMİN,KORKMAZ İSA,KÜÇÜK MEHMET , Yayın Yeri:Kuramsal Eğitim Bilim , 2019
Uluslararası
Hakemli
ERIC, H. W. Wilson
Özgün Makale
|
21 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerini Karşılama Düzeyi
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2019
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
22 |
School Happiness: A Scale Development and Implementation Study
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:Eurasian Journal of Educational Research , 2019
Uluslararası
Hakemli
ERIC
Özgün Makale
|
23 |
Okul Mutluluğu: Okul Mutluluğu İçin Gerekli Niteliklere İlişkin Veli Görüşleri
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , 2018
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
24 |
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Tutumlarının Öğrencilerin Gelişimi Üzerindeki Etkileri: Fenomenolojik Bir Çözümleme
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Hacettepe University Journal of Education , 2018
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
25 |
Okul Müdürlerinin Yönetsel Özellikleri, Kültüre Bağlı Yönetsel Değerleri ve Kendilerinden Beklenen Evrensel Liderlik Değerleri
SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI , Yayın Yeri:Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2018
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
26 |
Prospective Teachers’ Cognitive Constructs Related to Ideal Lecturer Qualifications: A CaseStudy Based on Repertory Grid Technique
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2018
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
27 |
Okul Müdürlerinin Eğitimsel Liderlik Standartlarını Karşılama Düzeyi: Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
28 |
SCHOOL PRINCIPALS’ ADMINISTRATIVE CHARACTERISTICS AND THE EFFECTS ON THE DEVELOPMENT OF STUDENTS
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:European Journal of Education Studies , 2018
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
29 |
Prospective Teachers’ Perceptions on Education Policy: A Metaphor Analysis
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:International Journal of Progressive Education , 2018
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
30 |
Teachers’ Cognitive Constructs on Democratic Education in Schools: A Case Study
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ , Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research , 2018
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
31 |
Prospective teachers’ opinions related to the ideal school
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Pegem Eğitim Öğretim Dergisi , 2018
Ulusal
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
32 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşleri: Öğrenci Günlüklerine Dayalı Bir Durum Çalışması
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Turkish Journal of Teacher Education , 2017
Ulusal
Hakemli
Index Copernicus,
Özgün Makale
|
33 |
Solution-Focused School Leadership Scale: A Validity and Reliability Study
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Psychology Research , 2017
Uluslararası
Hakemli
CrossRef, Google Scholar, Scientific Indexing Services, Turkish Education Index
Özgün Makale
|
34 |
Novice Teachers’ Opinions on Students’ Disruptive Behaviours: A Case Study
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:EJER (Eurasian Journal of Educational Research) , 2017
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
35 |
Okul Yöneticilerinin İdeal Öğretmen Niteliklerine İlişkin Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomenolojik Bir Çözümleme
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Eğitim ve Bilim , 2016
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
36 |
Okul Yöneticilerinin Seçimle Belirlenmesine İlişkin Yönetici Görüşleri: Fenomenolojik Bir Çözümleme
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , 2016
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
37 |
Okul Müdürlerinin Görev Öncelikleri ve Karar Alma Süreçlerini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2016
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
38 |
Velilerin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi , 2016
Ulusal
Hakemli
EBSCO, DOAJ, Indeks Copernicus
Özgün Makale
|
39 |
School Administrators' Opinions on Frequently Changing Regulations Related to Appointments and Relocation: A New Model Proposal
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Educational Sciences: Theory Practice , 2016
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
40 |
Okul Müdürlerinin Yönetsel Özellikleri ve Yönetim Stillerinin Yönetim Kuramları Açısından Değerlendirilmesi (Bu Yayın Şenol SEZER’in doktora tezinden üretilmiştir.)
SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI , Yayın Yeri:Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi , 2016
Uluslararası
Hakemli
EBSCO, Education Full Text (H. W. Wilson)
Özgün Makale
|
41 |
The Effects of Educational Coaching on Students’ Academic Motivation, Error-Oriented Motivation and Educational Stress
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:The Turkish Online Journal of Educational Technology , 2016
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
42 |
Üstün Yeteneklilerin Sınıf İçindeki Olumsuz Davranışları ve Yönetilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2015
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
43 |
TKT 7 11 Sonuçlarına Göre Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yetenek Alanlarının Analizi
SEZER ŞENOL,SARIGÜL SEDAT , Yayın Yeri:EBAD-JESR , 2014
Ulusal
Hakemli
DOAJ (Directory of Open Access Journals), Academic Journals Database
Özgün Makale
|
44 |
İlköğretim Okullarında Zümre Öğretmenler Kurulu Çalışmalarının Etkililiği Üzerine Bir İnceleme
ALBEZ Canan,SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI,ADA ŞÜKRÜ , Yayın Yeri:Middle EasternAfrican Journal of Educational Research , 2014
Uluslararası
Hakemli
Index Copernicus, Araştırmax, Acar Index
Özgün Makale
|
45 |
Ortaöğretim Kurumları Yöneticilerinin Öğretim Liderliği Rollerini Gerçekleştirme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI,ADA ŞÜKRÜ , Yayın Yeri:Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , 2014
Ulusal
Hakemli
ASOS, Araştırmax, Acar İndex, OAJI
Özgün Makale
|
46 |
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle Okulların Öğrenen Örgüt Olma Düzeyleri Arasındaki İlişki
AKAN DURDAĞI,SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:TURK-JES , 2014
Ulusal
Hakemli
Index Copernicus, SOBIAD, Research Bib
Özgün Makale
|
47 |
Ortaöğretim Kurumu Yöneticilerinin Değişimi Yönetme Yeterlikleri
SEZER ŞENOL , Yayın Yeri:Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , 2011
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|