1 |
Okul Müdürlerinin Sahip Olmaları Gereken Mesleki Değerlereİlişkin Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL (02.05.2019 - 04.05.2019) , Yayın Yeri: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi ,15.08.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
2 |
Öğretmenlerin Sahip Olmaları Gereken Mesleki Değerler.
SEZER ŞENOL (02.05.2019 - 04.05.2019) , Yayın Yeri: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi ,15.08.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
3 |
Okul Müdürlerinin Öğretmenlerle ve Öğrencilerle İletişimi
SEZER ŞENOL (19.06.2019 - 22.06.2019) , Yayın Yeri: VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS ,01.11.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
4 |
PANDEMİ SÜRECİNDE VELİ OLMAK: KIRSAL VE KENTSEL YERLEŞME BAĞLAMINDA NİTEL BİR ANALİZ
SEZER ŞENOL, ENGİN GAMZEGÜL (08.09.2021 - ) , Yayın Yeri: EYFOR 12-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu ,10.09.2021
Uluslararası
Özet bildiri
|
5 |
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE BAĞLI OLARAK ÖĞRENCİLERDE GÖRÜLEN SOSYAL
BECERİ VE UYUM SORUNLARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
SEZER ŞENOL, ENGİN GAMZEGÜL (11.05.2022 - ) , Yayın Yeri: EYFOR 13-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu ,05.06.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
6 |
Okul Müdürlerinin Okullara Yönetici Seçimi, Yetiştirilmesi ve Atanmasına İlişkin Görüşleri
SEZER ŞENOL,ENGİN GAMZEGÜL (07.11.2019 - 10.11.2019) , Yayın Yeri: 10. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU ,15.12.2019
Uluslararası
Özet bildiri
|
7 |
Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme: Yeni Bir Model Önerisi
CAN ERTUĞ,SEZER ŞENOL (27.10.2018 - 29.10.2018) , Yayın Yeri: 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ,24.10.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
8 |
Okul Müdürlerinin Okul Yönetiminde Karşılaştığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Nitel Bir Analiz
SEZER ŞENOL,ENGİN GAMZEGÜL (07.11.2019 - 10.11.2019) , Yayın Yeri: 10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu ,31.12.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
9 |
Candidate Teacher's Cognitive Constructs Related to Ideal Lecturer Qualifications: A Case Study Based on Repertory Grid Technique
SEZER ŞENOL (11.08.2017 - 14.08.2017) , Yayın Yeri: Academic Conference on Education, Teaching and E-learning (AC-ETel 2017) ,10.08.2017
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
10 |
Teachers’ Opinions on Democratic Education in Schools: A Case Study Based on Repertory Grid Technique
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ (11.05.2017 - 14.05.2017) , Yayın Yeri: IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,05.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
11 |
Eğitimde Yapay Zeka: Artıları ve Eksileri
SEZER ŞENOL (19.10.2023 - 22.10.2023) , Yayın Yeri: BİLİM TEKNOLOJİ KÜLTÜR SANAT SPOR EĞİTİM KONGRESİ -BİTESEK 2023 ,27.10.2023
Ulusal
Özet bildiri
|
12 |
Cumhuriyetin 100. Yılında Türk Eğitim Sisteminin Temel Sorunları: Bir Meta-Sentez Çalışması
SEZER ŞENOL (19.10.2023 - 22.10.2023) , Yayın Yeri: Bilim, Teknoloji, Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Kongresi (BİTESEK) 2023 ,27.10.2023
Ulusal
Özet bildiri
|
13 |
Okulda Kazandırılması Gereken Değerlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL (19.06.2019 - ) , Yayın Yeri: VI. International Eurasian Educational Research Congress ,12.07.2019
Uluslararası
Özet bildiri
|
14 |
Öğretmenlerin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Bilişsel Yapıları Ve Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi
Aslan Özkan, SEZER ŞENOL, KARABACAK NERMİN (22.06.2022 - ) , Yayın Yeri: EJERCongress 2022 ,01.07.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
15 |
UZAKTAN EĞİTİM KALİTE STANDARTLARI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL (29.11.2022 - ) , Yayın Yeri: ICOLDE 2022. INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION ,20.12.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
16 |
Türkiye’de Eğitimde Yöneltme Sorunu: Mevcut Durum ve Öneriler
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL (17.11.2022 - ) , Yayın Yeri: EDUCONGRESS-2022 International Education Congress ,15.12.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
17 |
Türkiye’de Eğitimde Özelleştirme Sorunu: Mevcut Durum ve Öneriler
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL (17.11.2022 - ) , Yayın Yeri: EDUCONGRESS 2022-International Education Congress ,20.12.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
18 |
TÜRKİYE’NİN EĞİTİMDE TEFTİŞ SİSTEMİ İLE İMTİHANI
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL (12.05.2022 - ) , Yayın Yeri: 13th International Congress on New Trends in Education ,05.05.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
19 |
UZAKTAN EĞİTİMDE ÖĞRETİMİN YÖNETİMİ
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL (29.11.2022 - ) , Yayın Yeri: ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning and Distance Education ,18.12.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
20 |
TÜRKİYE’DE EĞİTİMİN 20 YILI (2000-2019): BETİMSEL BİR ANALİZ
CAN ERTUĞ, SEZER ŞENOL (12.05.2022 - ) , Yayın Yeri: 13th International Congress on New Trends in Education ,21.05.2022
Uluslararası
Özet bildiri
|
21 |
An Examination on Accreditation of Education Faculties
KARABACAK NERMİN, SEZER ŞENOL (29.07.2021 - 30.07.2021) , Yayın Yeri: lnternational Quality Conference ,20.11.2021
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
22 |
EDUCATIONAL NEEDS OF INTERNATIONAL UNDERGRADUATE STUDENTS
Narseyitov Muhammet, KARABACAK NERMİN, SEZER ŞENOL (02.09.2021 - 03.09.2021) , Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education ,20.11.2021
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
23 |
Analysis of the International Students' Structure: The Case of Recep
Tayyip Erdogan University
KARABACAK NERMİN, SEZER ŞENOL (29.07.2021 - 30.07.2021) , Yayın Yeri: lnternational Quality Conference ,20.11.2021
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
24 |
Analysis of Academic Incentive Points in the Higher Education System
KARABACAK NERMİN, SEZER ŞENOL (29.07.2021 - 30.07.2021) , Yayın Yeri: lnternational Quality Conference ,20.11.2021
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
25 |
Milli Eğitim Bakanlığı 2018 Yılı Okul Yöneticileri Performans Değerlendirme İş ve İşlemleri Taslak Yönetmeliği Üzerine Bir Değerlendirme
KÜÇÜK MEHMET,KARABACAK NERMİN,AKAR VURAL RUKEN,SEZER ŞENOL (27.04.2018 - 30.04.2018) , Yayın Yeri: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,15.09.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
26 |
Milli Eğitim Bakanlığı 2018 Yılı Öğretmenlerin Performans Değerlendirme İş ve İşlemleri Üzerine Bir Değerlendirme
KÜÇÜK MEHMET,KARABACAK NERMİN,AKAR VURAL RUKEN,SEZER ŞENOL (27.04.2018 - 30.04.2018) , Yayın Yeri: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,25.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
27 |
Öğretmenlik Meslek Kanunu Üzerine Bir İnceleme
KARABACAK NERMİN,SEZER ŞENOL (02.09.2020 - 04.09.2020) , Yayın Yeri: INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION ,13.12.2020
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
28 |
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Sürecinde Karşılaştığı Sorunlar: Fenomenolojik Bir Çözümleme
SEZER ŞENOL (27.10.2018 - 29.10.2018) , Yayın Yeri: II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ,26.12.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
29 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Ortamında Sergiledikleri Olumsuz Tutum ve Davranışların Yönetilmesi ve Yönlendirilmelerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL,ALBEZ CANAN,AKAN DURDAĞI,ADA ŞÜKRÜ (24.05.2012 - 26.05.2012) , Yayın Yeri: 11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU ,20.05.2012
Ulusal
Özet bildiri
|
30 |
Okul Yöneticiliği, Yöneticilik Stilleri ve Yönetsel Değerlere İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI (08.05.2014 - 10.05.2014) , Yayın Yeri: 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,05.05.2014
Ulusal
Özet bildiri
|
31 |
İlkokullarda Aile Katılımına İlişkin Veli Görüşleri
KARABACAK NERMİN,SEZER ŞENOL (10.09.2020 - 13.09.2020) , Yayın Yeri: VIIth International EurasianEducational Research Congress ,01.12.2020
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
32 |
DIFFICULTIES FACED BY SCHOOL ADMINISTRATORS WITH FOREIGN STUDENTS
KARABACAK NERMİN,SEZER ŞENOL,AKAR VURAL RUKEN,KÜÇÜK MEHMET (03.07.2019 - 05.07.2019) , Yayın Yeri: INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION ,01.11.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
33 |
Okul Ortamında Önemini Kaybeden Değerlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL (25.04.2019 - 28.04.2019) , Yayın Yeri: XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,31.12.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
34 |
Ailede Kazandırılması Gereken Değerlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
SEZER ŞENOL (25.04.2019 - 28.04.2019) , Yayın Yeri: XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,31.12.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
35 |
Türkiye’de Öğrenci Yönlendirme Sistemleri: Mevcut Durum ve Öneriler
CAN ERTUĞ,SEZER ŞENOL (25.04.2019 - 28.04.2019) , Yayın Yeri: XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,31.12.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
36 |
Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sistemi
CAN ERTUĞ,SEZER ŞENOL (25.04.2019 - 28.04.2019) , Yayın Yeri: XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,31.12.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
37 |
Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları
KÜÇÜK MEHMET,KARABACAK NERMİN,SEZER ŞENOL,KORKMAZ İSA (02.05.2018 - 05.05.2018) , Yayın Yeri: Vth International EurasianEducational Research Congress ,15.08.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
38 |
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk Milli Eğitiminin Temel İlkelerinin Gerçekleşme Düzeyi
SEZER ŞENOL (10.05.2018 - 12.05.2018) , Yayın Yeri: 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi ,05.07.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
39 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri
SEZER ŞENOL (10.05.2018 - 12.05.2018) , Yayın Yeri: 13.Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi ,05.07.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
40 |
Hizmetiçi Eğitimde Öğretmenlik Mesleğinin Değerlerini Kazandırmaya Yönelik Çalışmalar Üzerine Bir Metasentez
KÜÇÜK MEHMET,AKAR VURAL RUKEN,SEZER ŞENOL,KARABACAK NERMİN (09.05.2018 - 11.05.2018) , Yayın Yeri: VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi ,15.09.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
41 |
Teachers’ Opinions on Performance Evaluation
KARABACAK NERMİN,SEZER ŞENOL,AKAR VURAL RUKEN,KÜÇÜK MEHMET (15.10.2018 - 17.10.2018) , Yayın Yeri: 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences ,30.11.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
42 |
Türkiye’nin Uluslararası Sınavlardaki Başarı Düzeyinin Eğitim Politikaları Açısından Değerlendirilmesi
SEZER ŞENOL (02.05.2018 - 05.05.2018) , Yayın Yeri: V th International Eurasian Educational Research Congress ,15.10.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
43 |
Okul Müdürlerinin Problem Çözme Stratejilerinin Analizi: Çözüm Odaklı Yaklaşım Bağlamında Yeni Bir Model Önerisi.
SEZER ŞENOL (10.10.2018 - 13.10.2018) , Yayın Yeri: 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ,10.12.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
44 |
Öğretmen Adaylarının Türk Milli Eğitiminin Temel Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Görüşleri
SEZER ŞENOL (18.04.2018 - 22.04.2018) , Yayın Yeri: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) ,25.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
45 |
Okul Mutluluğu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ (18.04.2018 - 22.04.2018) , Yayın Yeri: 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018) ,25.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
|
46 |
Mutlu Okul İçin Standartlara İlişkin Veli Görüşleri
SEZER ŞENOL,CAN ERTUĞ (11.05.2017 - 14.05.2017) , Yayın Yeri: IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,05.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
47 |
Öğretmen Adaylarının Eğitim Politikalarına İlişkin Algıları: Metafor Analizi
SEZER ŞENOL (11.05.2017 - 13.05.2017) , Yayın Yeri: 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi ,15.06.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
48 |
Okul Müdürlerinin Yönetsel Özellikleri ve Öğrencilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisi
SEZER ŞENOL (19.10.2017 - 21.10.2017) , Yayın Yeri: 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu ,07.09.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
49 |
Okul Müdürlerinin Mutlu Okul Standartlarına İlişkin Görüşleri: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Bir Durum Çalışması
CAN ERTUĞ,SEZER ŞENOL (19.10.2017 - 21.10.2017) , Yayın Yeri: 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu ,07.09.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
50 |
Mutlu Okul Standartlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
CAN ERTUĞ,SEZER ŞENOL (11.05.2017 - 14.05.2017) , Yayın Yeri: IV. International Eurasian Educational Research Congress ,15.06.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
51 |
Öğretmen Adaylarının İdeal Okula İlişkin Görüşleri
SEZER ŞENOL (20.04.2017 - 23.04.2017) , Yayın Yeri: 26th. International Conference on Educational Sciences ,18.04.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
52 |
Mutlu Okul İçin Standartlar
SEZER ŞENOL (20.04.2017 - 23.04.2017) , Yayın Yeri: 26th. International Conference on Educational Sciences ,18.04.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
53 |
Okul Müdürlerinin Eğitimsel Liderlik Standartlarını Karşılama Düzeyleri
SEZER ŞENOL (03.11.2016 - 05.11.2016) , Yayın Yeri: VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu ,12.11.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
54 |
Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimine İlişkin Görüşleri: Öğrenci Günlüklerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çözümleme
SEZER ŞENOL (13.10.2016 - 15.10.2016) , Yayın Yeri: ULEAD 2016 - VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ ,08.10.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
55 |
The Effects of Educational Coaching on Students’ Academic Motivation, Error-Oriented Motivation and Educational Stress
SEZER ŞENOL (13.07.2016 - 15.07.2016) , Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education ,11.07.2016
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
56 |
Okul Müdürlerinin Yönetim Stillerinin Yönetim Kuramları Aaçısından Değerlendirilmesi
AKAN DURDAĞI,SEZER ŞENOL (08.05.2014 - 10.05.2014) , Yayın Yeri: 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,05.05.2014
Ulusal
Özet bildiri
|
57 |
Investigating The Ideal Teachers’ Qualification Based on Repertory Grid Technique: A Phenomenological Analysis
SEZER ŞENOL (29.10.2015 - 31.10.2015) , Yayın Yeri: 6th World Conference on Learning, Teaching Educational Leadership ,25.10.2015
Uluslararası
Özet bildiri
|
58 |
Okul Yöneticilerinin Seçimle Belirlenmesine İlişkin Yönetici Görüşleri
SEZER ŞENOL (05.11.2015 - 07.11.2015) , Yayın Yeri: 6. Eğitim Yönetimi Forumu 6 ,03.11.2015
Uluslararası
Özet bildiri
|
59 |
Okul Müdürlerinin Atama ve Yer Değiştirmelerine İlişkin Yönetici Görüşleri: Yeni Bir Model Önerisi
SEZER ŞENOL (07.05.2015 - 09.05.2015) , Yayın Yeri: 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,05.05.2015
Ulusal
Özet bildiri
|
60 |
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Okulların Öğrenen Örgüt Olma Düzeyi Arasındaki İlişki
SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI (07.11.2013 - 09.11.2013) , Yayın Yeri: 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,05.11.2013
Ulusal
Özet bildiri
|
61 |
Ortaöğretim Kurumu Yöneticilerinin Öğretim Liderliği Rollerini Gerçekleştirme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
SEZER ŞENOL,AKAN DURDAĞI,ADA ŞÜKRÜ (24.05.2012 - 26.05.2012) , Yayın Yeri: 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,20.05.2017
Ulusal
Özet bildiri
|
62 |
Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Sergilediği Tutumların Öğrencilerin Gelişimi Üzerindeki Etkileri: Fenomenolojik Bir Çözümleme
SEZER ŞENOL (12.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ,10.12.2016
Ulusal
Özet bildiri
|