PROFESÖR İLKER AYDIN
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 23265) - (ORCID : 0000-0003-3369-7724) ilkeraydin@odu.edu.tr

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Dilbilimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 AHMET ÇELEBİ Yaratıcı dinleme stratejilerinin 6. sınıf öğrencilerinindinlediğini anlama becerilerine etkisi Tamamlandı
2024 AYFER ÖKSÜZ Melike Günyüz'ün çocuk kitaplarının çocuk edebiyatının temel unsurları ve eğitsel iletiler açısından incelenmesi Tamamlandı
2024 SELENNUR YILDIZ Ülker Köksal'ın Çocuk Tiyatrolarının Göstergebilimsel Çözümlemesi Ve Türkçe Dersine Yönelik Etkinlik Önerileri Devam Ediyor
2024 ŞURA ÇITLAK Türk Çocuk Edebiyatında Fantastik: Ayla Kutlu'nun Kitaplarında Fantastik Ögeler Devam Ediyor
2023 NUR ÇAKMAK BEYZA ALKOÇ'UN ROMANLARININ ÇOCUK EDEBIYATININ TEMEL İLKELERI AÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI Devam Ediyor
2023 MERVE UZUN Ortaokul seviyesindeki çocuk romanlarının duyarlık eğitimi açısından incelenmesi Tamamlandı
2023 FUAT DURMUŞ Göstergebilime Dayalı Metin Çözümlemelerinin Öğrencinin Hikaye Edici Metin Yazma Becerileri Üzerindeki Rolü: Bir Eylem Araştırması Devam Ediyor
2022 GİZEM AYDIN 7. sınıf öğrencilerinin ikna edici konuşma becerilerinin geliştirilmesinde argümantasyon temelli öğrenme modeli Tamamlandı
2020 ÖZGE İŞCİ Ortaokul öğrencilerinin kurdukları cümlelerde söz dizimsel yapı görünümleri Tamamlandı
2020 FUNDA ÖZTÜRK Murathan Mungan'ın Kibrit Çöpleri -Takribi ve Vasati Kıpkısa Öyküler- kitabından kısa öykülerle metin dilbilimsel çözümleme örnekleri Tamamlandı
2019 NURŞEN ÇİLCİ Scamper (Yönlendirilmiş beyin fırtınası) tekniğinin 5 ve 6. sınıf öğrencileri üzerindeki etkisi Tamamlandı
2016 HÜSEYİN SÜZER Ahmet Hamdi Tanpınar'ın "Saatleri Ayarlama Enstitüsü" romanının söz dizimi bakımından incelenmesi Tamamlandı
2014 SONGÜL DEMİRCİ El-ferecü Ba'de'ş-şidde'nin metin dilbilimsel yapısı (Ebu'l Kasım, Fazlu'llah, Ferru?ruz hikâyeleri) Tamamlandı
2010 EMRULLAH ŞEKER Communicative approach as an English teaching method: Van Atatürk Anatolian High School sample Tamamlandı
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2015 GÜLŞEN TORUSDAĞ Memduh Şevket Esendal'ın öykülerine metindilbilimsel bir yaklaşım Tamamlandı
2015 EMRULLAH ŞEKER A minimalist approach to analyzing phrase structures through universal principles and parameters to identify parametric variations between English and Turkish languages Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ