PROFESÖR İLKER AYDIN
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 23265) - (ORCID : 0000-0003-3369-7724) ilkeraydin@odu.edu.tr

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Dilbilimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2022 AYFER ÖKSÜZ Melike Günyüz'ün çocuk kitaplarının çocuk edebiyatının temel öğeleri ve dil dışı göstergeler açısından incelenmesi Devam Ediyor
2021 AHMET ÇELEBİ Yaratıcı Dinleme Stratejisinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerisine Etkisi Devam Ediyor
2020 ÖZGE İŞCİ Ortaokul öğrencilerinin kurdukları cümlelerde söz dizimsel yapı görünümleri Tamamlandı
2020 GİZEM AYDIN Argümantasyon Temelli Öğrenme Modelinin 7.Sınıf Öğrencilerinin İkna Edici Konuşma Becerisine Etkisi Devam Ediyor
2020 FUNDA ÖZTÜRK Murathan Mungan'ın Kibrit Çöpleri -Takribi ve Vasati Kıpkısa Öyküler- kitabından kısa öykülerle metin dilbilimsel çözümleme örnekleri Tamamlandı
2019 NURŞEN ÇİLCİ Scamper (Yönlendirilmiş beyin fırtınası) tekniğinin 5 ve 6. sınıf öğrencileri üzerindeki etkisi Tamamlandı
2019 NUR ÇAKMAK Ortaokul Öğrencilerinin Konuşmalarındaki Söyleyiş Yanlışları Devam Ediyor
2018 ZEYNEP TEKKE Türkçe Ders Kitaplarında Bulunan Öykülere ve Etkinliklerine Metindilbilimsel Bir Yaklaşım Devam Ediyor
2016 HÜSEYİN SÜZER Ahmet Hamdi Tanpınar'ın "Saatleri Ayarlama Enstitüsü" romanının söz dizimi bakımından incelenmesi Tamamlandı
2014 SONGÜL DEMİRCİ El-ferecü Ba'de'ş-şidde'nin metin dilbilimsel yapısı (Ebu'l Kasım, Fazlu'llah, Ferru?ruz hikâyeleri) Tamamlandı
2010 EMRULLAH ŞEKER Communicative approach as an English teaching method: Van Atatürk Anatolian High School sample Tamamlandı
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2015 GÜLŞEN TORUSDAĞ Memduh Şevket Esendal'ın öykülerine metindilbilimsel bir yaklaşım Tamamlandı
2015 EMRULLAH ŞEKER A minimalist approach to analyzing phrase structures through universal principles and parameters to identify parametric variations between English and Turkish languages Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ