PROFESÖR EROL TAŞ
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 47070) - (ORCID : 0000-0003-4077-7351) eroltas@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Alan Eğitimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2023 HİLAL DEMİREL Ters yüz sınıf modeliyle işlenen 8.sınıf fen bilimleri dersinde farklı öğretim yöntemlerinin öğrencilerin 21.yüzyıl becerilerine etkisi Tamamlandı
2023 GÖKÇE APAYDIN Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Karşılaşılan Sorunlara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi Devam Ediyor
2023 FİRDEVS DEMİRBAŞ Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz Yeterlilik ve Kaygı Düzeylerinin Araştırılması Devam Ediyor
2023 DUYGU ATPINAR Ortaokul Öğrencilerinin Sınıf Düzeylerine Göre Fen Bilimleri Dersine Yönelik Kaygılarındaki Değişimin İncelenmesi Devam Ediyor
2022 EVREN ULUS React modeline dayalı öğretimin elektrik devreleri ünitesinde 7. Sınıf öğrencilerinin bazı öğrenme ürünlerine olan etkisi Devam Ediyor
2019 HACI MEHMET YEŞİLTAŞ Animasyon ve sanal gerçekliğe dayalı rehber materyallerin bazı öğrenme ürünlerine etkisi: Dolaşım sistemi örneği Tamamlandı
2019 GÖKHAN DAĞDALAN Sanal gerçeklik ve animasyon destekli fen bilimleri öğretiminin öğrencilerin bazı öğrenme ürünlerine etkisi Tamamlandı
2019 SEDANUR TOMBUL Astronomi konusunda modelleme ve bilgisayar destekli öğretimin 7.sınıf öğrencilerinin bazı öğrenme ürünlerine etkisi Tamamlandı
2019 ÇAĞLA AKTÜRK GEMS programının kuvvet ve hareket ünitesinde 6.sınıf öğrencilerinin temel bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi Tamamlandı
2017 KÜBRA SİNANOĞLU Kavram karikatürleri ve kavramsal değişim metinlerinin 6. sınıf öğrencilerinin bilişsel yüküne, akademik başarısına ve kalıcılığına etkisi Tamamlandı
2017 SİBEL BAŞOĞLU Klasik ve teknoloji destekli tanılayıcı allanmış ağaç tekniğinin öğrencilerin akademik başarılarına, kavram yanılgılarına ve bilişsel yüklerine etkisi Tamamlandı
2015 EBRU GÖKLER Madde ve ısı ünitesinde tam öğrenme modelinin tamamlayıcı yaklaşımına göre geliştirilen teknoloji destekli materyalin öğrenci üzerindeki etkinliğinin araştırılması Tamamlandı
2013 HÜLYA ALTUNBEY Web destekli yapılandırılmış gridlerin uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi Tamamlandı
2012 NAZLI SEVDA GÜRER Beyin temelli öğrenme kuramına göre geliştirilen bir web destekli fen ve teknolojı materyalının öğrenciler üzerindeki etkililiğinin araştırılması Tamamlandı
2010 MURAT ÇETİNKAYA Canlıların sınıflandırılması konusu için web destekli kavram haritaları ve anlam çözümleme tablolarının öğrenme üzerindeki etkisinin araştırılması Tamamlandı
2010 SERKAN ÖZKAN İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi için web tasarımlı bir öğretim materyalinin geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi Tamamlandı
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 TÜLİN HÜNDÜR FEN BILGISI EĞITIMINDE YAPAY ZEKÂYA DAYALI CHATBOTLARIN UYGULANMASI VE DEĞERLENDIRILMESI Devam Ediyor
2023 BANU TEPE Yaratıcı drama yöntemine dayalı STEM temelli çevre eğitim programının 60-72 aylık çocukların bilimsel süreç becerilerine ve çevresel farkındalık düzeylerine etkisi Tamamlandı
2023 HATİCE GÜLER Okul öncesinde 21. yüzyıl becerilerine ulaşmada STEM yaklaşımı Tamamlandı
2023 MERAL ÇELİKOĞLU Unplugged mı Tinkering mi? Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünmeyi Öğretim Programına Entegre Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma Devam Ediyor
2022 JÜLİDE SARIGÖL Fen öğretiminde analoji kullanımının akademik başarı ve fen dersine yönelik tutuma etkisi: Bir meta analiz çalışması Tamamlandı
2022 HACI MEHMET YEŞİLTAŞ GENIUS HOUR ÖĞRENME MODELİNİN FEN EĞİTİMİNDE UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ Devam Ediyor
2018 EVŞEN AYMEN PEKER 5. sınıf "Canlılar dünyasını gezelim ve tanıyalım" ünitesinin klasik eğitsel oyunlar ve teknoloji destekli eğitsel oyunlarla öğretiminin değerlendirilmesi Tamamlandı
2018 MÜBECCEL YALÇIN Fen bilgisi eğitiminde ARCS motivasyon modeli kullanılarak hazırlanan bir eğitim yazılımının öğrenme üzerine etkilerinin araştırılması Tamamlandı
2016 NİLAY ŞENER Fen öğretiminde purdue modeline dayalı geliştirilen rehber materyalin bazı değişkenler üzerine etkisi Tamamlandı
2015 MURAT ÇETİNKAYA Fen eğitiminde web destekli ve etkinlik temelli ölçme ve değerlendirmenin öğrenme üzerine etkisi Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ