1 |
Internal green marketing and ship employees' green behaviour: the mediating role of motivation and attitude
TEHCİ ALİ, ŞENBURSA NİHAN , Yayın Yeri:Upravlenets (The Manager) , 2023
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
2 |
Internal marketing and employees’ perception of organizational performance in the maritime organization: The mediator and moderator role of satisfaction and work experience
ŞENBURSA NİHAN, TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Organizational Psychology , 2023
Uluslararası
Hakemli
ESCI-SCOPUS
Özgün Makale
|
3 |
Relationship Marketing Orientation in Healthcare Organizations with AHP Method: Internal and External Customer Perspective
ERSOY YUSUF, TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Operations Research and Decisions , 2023
Uluslararası
Hakemli
ESCI-SCOPUS
Özgün Makale
|
4 |
Efficiency Evaluation of Energy Companies with Data Envelopment Analysis
ERSOY YUSUF, TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2023
Uluslararası
Hakemli
Index Copernicus
Özgün Makale
|
5 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Kurum İmajı ve Ağızdan Ağıza İletişim: Bir Deniz İşletmesi Müşteri Perspektifi
TEHCİ ALİ, ŞENBURSA NİHAN , Yayın Yeri:Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , 2023
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
6 |
The Employees’ Viewpoint of Corporate Responsibility in the Turkish Maritime Management Organization
ŞENBURSA NİHAN, TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies , 2023
Uluslararası
Hakemli
ESCI-SCOPUS
Özgün Makale
|
7 |
Yükseköğretimde Hizmet Kalitesi ve Öğrenci Memnuniyeti: Görsel Haritalama Tekniği ile Bibliyometrik Analiz
TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
8 |
Attitudes and behaviour towards marine pollution: a social marketing approach
TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Present Environment and Sustainable Development , 2022
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
9 |
An analysis of the relationship among organizational justice, vocational belongingness and internal customer satisfaction of Turkish seafarers
ÖZDEMİR PINAR, ŞENBURSA NİHAN, TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:WMU Journal of Maritime Affairs , 2022
Uluslararası
Hakemli
ESCI, SCOPUS
Özgün Makale
|
10 |
Academic service quality, student role and WOM communication in higher education
TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Upravlenets (The Manager) , 2022
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
11 |
Service quality, country image, and word-of-mouth communication in higher education
TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Forum Scientiae Oeconomia , 2022
Uluslararası
Hakemli
SCOPUS
Özgün Makale
|
12 |
Ekolojik Pazarlama Kapsamında Organik Ürün Üreten İşletmelerde
Etkinlik Ölçümü: Çay İşletmesi Örneği
ERSOY YUSUF, TEHCİ ALİ, YILDIZ SALİH , Yayın Yeri:Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi , 2021
Uluslararası
Hakemli
ROOTINDEXING, Asos İndeks, DRJI, ESJI, ISIFI
Özgün Makale
|
13 |
Relationship Marketing Orientation and Perceived Organizational Performance of Employees: A Case of Maritime Business Organization
TEHCİ ALİ, ŞENBURSA NİHAN , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2021
Uluslararası
Hakemli
DOAJ, Index Copernicus, SOBIAD, Asos Index
Özgün Makale
|
14 |
Investigation of Digital Retail Consumer Complaints in The Food Industry During COVID-19: Market Chain Example of Turkey
TEHCİ ALİ,ERSOY YUSUF , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2020
Uluslararası
Hakemli
DOAJ, Index Copernicus, SOBIAD, Asos Index
Özgün Makale
|
15 |
Yükseköğretimde Öğrenci Tatmini ve Sadakat İlişkisi: Kurumsal İmaj Algısının Aracı Rolü
TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , 2020
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
16 |
Sağlık Hizmetleri Pazarlama Stratejileri: Bir Nitel Araştırma
BOSTAN SEDAT,TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 2020
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
17 |
Lojistik Pazarlama: Lojistik Hizmetleri Alanında Faaliyette Bulunan İşletmelerde Veri Zarflama Analizi ile Etkinlik Ölçümü
ERSOY YUSUF,TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2020
Uluslararası
Hakemli
DOAJ, Index Copernicus, SOBIAD, Asos Index
Özgün Makale
|
18 |
Siyasal Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya ve Elektronik Ağızdan Ağıza iletişime Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi
TEHCİ ALİ,YILDIZ SALİH , Yayın Yeri:Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2020
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
19 |
The Impact Of Facebook Political Advertising On The Political Behavior Of Individuals
TEHCİ ALİ, YILDIZ SALİH , Yayın Yeri:The Journal of European Theoretical and Applied Studies (JETAS) , 2019
Ulusal
Hakemli
Sobiad
Özgün Makale
|
20 |
Kırsal Turizm Potansiyelinin Swot Analizi İle Değerlendirilmesi: Yozgat İli Örneği
ERSOY YUSUF,TEHCİ ALİ,ERSOY BÜNYAMİN , Yayın Yeri:Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2018
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
21 |
Çevresel Duyarlılığın Yeşil Ürün Satın Alma Davranışına Etkisi: Ordu Üniversitesi Örneği
ALKAYA AYLİN, ÇOBAN SUZAN, TEHCİ ALİ, ERSOY YUSUF , Yayın Yeri:Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
22 |
Ağızdan Ağıza İletişimde Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati ile Mağaza İmajı Boyutları: Ordu İlinde Bir Uygulama
YILDIZ SALİH,TEHCİ ALİ , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2014
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|