| 1 |
Fen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme Senaryolarının Oluşturulması
ÇETİNKAYA MURAT (25.12.2023 - 26.12.2023) , Yayın Yeri: 3rd International Conference on Scientific and Academic Research ,28.12.2023
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 2 |
A Systems Thinking Approach to Climate Change and Resource Scarcity: An Integrated Framework for Urban Sustainability
ÇETİNKAYA MURAT,MERCAN GAMZE,VAROL SELÇUK ZÜMRÜT (01.08.2025 - ) , Yayın Yeri: The International System Dynamics Conference (ISDC 2025) ,
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 3 |
Disiplinler Arası Fen Öğretiminde Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Önemi
Kurt Özkan,ÇETİNKAYA MURAT (13.12.2024 - 14.12.2024) , Yayın Yeri: 4th International Conference on Frontiers in Academic Research ICFAR 2024 ,20.12.2024
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 4 |
Fen Öğretiminde Nicel Veri Toplama Araçları ve Ölçek Geliştirme Aşamaları
ÇETİNKAYA MURAT (03.12.2024 - 04.12.2024) , Yayın Yeri: 3rd International Conference on Recent Academic Studies ICRAS 2024 ,11.12.2024
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 5 |
Some Factors in Shanghai's Rise to the Top of the PISA Exams
ÇETİNKAYA MURAT (19.07.2024 - 20.07.2024) , Yayın Yeri: 4th International Conference on Scientific and Academic Research ICSAR 2024 ,25.07.2024
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 6 |
2018-2024 Yılları Arasında Dijital Öyküleme İle İlgili Yapılmış Çalışmalar
DEMİR İREM CANSU,ÇETİNKAYA MURAT (10.11.2024 - 11.11.2024) , Yayın Yeri: 3rd International Conference on Contemporary Academic Research ICCAR 2024 ,20.11.2024
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 7 |
Investigation Of The Distribution Of Augmented Reality Applications Used In Secondary School Science Education Over Class And Unit
GENÇ Turan Can, ÇETİNKAYA MURAT (26.11.2022 - 28.11.2022) , Yayın Yeri: 3rd International Azerbaijan Congress On Humanities And Socıal Sciences ,08.12.2022
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 8 |
Meta Analiz, Meta Sentez ve Betimsel İçerik Analizlerine Genel Bir Bakış
ÇETİNKAYA MURAT, ÇELİKOĞLU MERAL (25.12.2023 - 26.12.2023) , Yayın Yeri: 3rd International Conference on Scientific and Academic Research ,28.12.2023
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 9 |
Investigation Of Critical Thinking And Problem Solving Skills Of Mathematics And Science Teacher Candidates: Mixed Pattern Research
YEŞİLTAŞ HACI MEHMET, ÇETİNKAYA MURAT (29.10.2022 - 31.10.2022) , Yayın Yeri: 7th International “Başkent” Congress On Physical, Social, And Health Sciences ,07.11.2022
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 10 |
Özel Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrencilere Yönelik Fen Bilimleri Öğretimi Konusunda 2011-2021 Yılları Arasında Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
DAĞDALAN GÖKHAN, ÇETİNKAYA MURAT (19.05.2021 - 21.05.2021) , Yayın Yeri: 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ ,31.05.2021
Ulusal
Özet bildiri
|
| 11 |
Küresel İklim Değişikliği Konusundaki Kavram Yanılgıları
ÇOBANOĞLU ELİF OMCA,AYDIN AYDAN,KARA UTKU,ÇETİNKAYA MURAT (05.09.2007 - 07.09.2007) , Yayın Yeri: 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi ,07.09.2007
Ulusal
Özet bildiri
|
| 12 |
The effect of Inquiry-based Science Activities on Prospective Science Teachers’ Scientific Process Skills
ÇETİNKAYA MURAT (18.05.2017 - 21.05.2017) , Yayın Yeri: International Conference on Education in Mathematics, Science Technology ,18.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 13 |
The Effect of Prospective Teachers’ Attitudes towards Nature of Science on their Problem Solving and Critical Thinking Skills
ÇETİNKAYA MURAT (18.05.2017 - 21.05.2017) , Yayın Yeri: International Conference on Research in Education and Science ,18.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 14 |
Ortaokul 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Bilimin Doğası Etkinlikleri Kullanımının Öğrenci Görüşlerine Yansımaları
ÇETİNKAYA MURAT,AYMEN PEKER EVŞEN (09.07.2018 - 11.07.2018) , Yayın Yeri: 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018) ,20.08.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 15 |
Bilim Tarihi Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanımının Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Yansıması
ÇETİNKAYA MURAT (09.07.2018 - 11.07.2018) , Yayın Yeri: 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018) ,20.08.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 16 |
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öz yeterlilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇETİNKAYA MURAT (30.11.2018 - 02.12.2018) , Yayın Yeri: 2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies ,07.12.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 17 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Oluşturabilme Becerilerine Yönelik Görüşleri
ÇETİNKAYA MURAT (23.11.2018 - 25.11.2018) , Yayın Yeri: Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi ,12.12.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 18 |
Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin STEM Farkındalığı Oluşturma ve STEM Odaklı Ders Planı Hazırlama Becerisi Kazandırma
ÇETİNKAYA MURAT (23.11.2018 - 25.11.2018) , Yayın Yeri: Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi ,12.12.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 19 |
Topluma Hizmet Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerileri ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi
ÇETİNKAYA MURAT (11.05.2017 - 14.05.2017) , Yayın Yeri: IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,11.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 20 |
Otantik Öğrenme Ortamları ve Değerlendirmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi ve Uygulanması
ÇETİNKAYA MURAT (11.05.2017 - 14.05.2017) , Yayın Yeri: IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ,11.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 21 |
The Importance of Education Faculties in Applying Servicesto Society. Example: An Application
ÇETİNKAYA MURAT (11.08.2017 - 14.08.2017) , Yayın Yeri: Multidisciplinary Academic Conference on Education ,11.08.2017
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 22 |
Web Destekli ve Etkinlik Temelli Ölçme Değerlendirme Materyali Geliştirilmesi
ÇETİNKAYA MURAT,TAŞ EROL (09.09.2015 - 11.09.2015) , Yayın Yeri: 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu ,08.09.2015
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 23 |
Determining of Misconceptions by Means of Tree Tire Test About The Unit Human and Environment
TAŞ EROL,PEKER AYMEN EVŞEN,ÇETİNKAYA MURAT (01.02.2014 - 02.02.2014) , Yayın Yeri: 2nd International Conference on Economics and Social Sciences (ICESS-2014) Bangkok, Thailand ,01.02.2014
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 24 |
Designing Teaching Materials for the Use of Web Assisted Alternative Measurement and Assessment Activities in Flipped Classroom System in Science Teaching
ÇETİNKAYA MURAT (12.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 6th World Conference On Educatıonal Technology Researches ,25.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 25 |
Designing Blended Learning Environments Organized Within the Basis of Web Assisted Modeling in Science Teaching
ÇETİNKAYA MURAT (12.05.2016 - 14.05.2016) , Yayın Yeri: 6th World Conference On Educatıonal Technology Researches ,25.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 26 |
Fen Öğretiminde Kazanım Temelli Web Destekli Alternatif Ölçme Değerlendirme Etkinliklerinin Ters Yüz Sınıf Yönteminde Kullanılmasının Öğrenci Başarısına Etkisi
ÇETİNKAYA MURAT (31.05.2016 - 03.06.2016) , Yayın Yeri: III. International Eurasian Educational Research Congress ,15.06.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|
| 27 |
The Effect of Web Based Structured Grids And Concept Maps on The Concept Achievement And Misconceptions of Students About The Subject of Human And Environment
TAŞ EROL,ÇETİNKAYA MURAT (09.12.2016 - 10.12.2016) , Yayın Yeri: Multidisciplinary Academic Conference on Education ,11.12.2016
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 28 |
The Effect of Web Based Conceptual Teaching on Environmental Awareness Of 7th Graders
ÇETİNKAYA MURAT,TAŞ EROL (09.12.2016 - 10.12.2016) , Yayın Yeri: Multidisciplinary Academic Conference on Education ,11.12.2016
Uluslararası
Tam metin bildiri
|
| 29 |
Fen Öğretiminde Web Destekli Modelleme Temelinde Düzenlenmiş Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Öğrenme Düzeylerine Etkisi
ÇETİNKAYA MURAT (31.05.2016 - 03.06.2016) , Yayın Yeri: III. International Eurasian Educational Research Congress ,15.06.2016
Uluslararası
Özet bildiri
|