HIZLI ERİŞİM
KAYIT OL
GİRİŞ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal Faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
PROFESÖR TURGAY HAN
ORDU ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI/
(Araştırmacı ID :
46206
) - (ORCID :
0000-0002-9196-0618
)
turgayhan@odu.edu.tr
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Alan Eğitimi
Yüksek Lisans
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Tez Durumu
2023
AYNUR DEMİR
Revisiting EFL teachers' identity (Re) construction during emergency remote teaching: A narrative inquiry
Tamamlandı
2023
HİLAL ŞAHİN ÖZATA
An action research study on 6th grade students' engagement in an online flipped EFL class
Tamamlandı
2023
MİNE BEKTAŞ
An investigation into the relationship between the metacognitive awareness and professional identity development of EFL instructors working at schools of foreign languages in Turkish universities
Tamamlandı
2022
TUNCAY GEZDER
Investigation of Turkish EFL instructors' online assessment literacy: Challenges and opportunities
Tamamlandı
2022
EMİRHAN HANGİŞİ
An investigation into the challenges experienced by EFL teachers and their overcoming strategies in emergency remote education during the pandemic COVID-19 in Turkey
Tamamlandı
2021
FIRAT KESKİN
COVID 19 acil uzaktan öğretim sürecine yönelik yabancı dil olarak İngilizce öğrenen öğrencilerin tutumlarının ve dikkat dağıtan çevrimiçi unsurların araştırılması
Tamamlandı
2021
HİLAL ŞAHİN
An action research on the 6th grade students' engagements in a flipped online ELT course.
Devam Ediyor
2021
FUNDA KOÇ YÜCE
Using Class Blogs to Enhance EFL Learners' 21st-Century Skills
Devam Ediyor
2017
ZAFER SARI
The relationship between beliefs about language learning and foreign language classroom anxiety: English-medium instruction in a Turkish universities STEM context
Tamamlandı
2017
ZINAT MAHZOUN
Yabancı dil öğretmenlerinin demotive eden faktörler: Türkiye'de özel bir okul örneği
Tamamlandı
2016
NÜLÜFER AYBİRDİ
Turkish EFL students' perspectives regarding responsibilities in reducing foreign language classroom anxiety
Tamamlandı
2016
SEMİH OKATAN
9th grade students' and english teachers' attitudes towards interactive whiteboard usage in EFL classes
Tamamlandı
Doktora
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Tez Durumu
2023
ASSİYE BURGUCU TAZEGÜL
Wiki effect on developing EFL writing skills among Turkish adolescents
Tamamlandı
2020
ELİF SARI
Investigating the effectiveness of automated feedback and the impact of automated scoring on the variability and reliability of EFL writing scores
Tamamlandı
2016
AYŞEGÜL TAKKAÇ TULGAR
Students' and faculty members' perceptions of teaching and assessing pragmatic competence in EFL context
Tamamlandı
2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
T.C Kimlik No
Sicil No
Doğum Tarihi
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
Kurumsal E-posta hesabınızın şifresiniz.
Eğer kurumsal E-posta hesabınız yok ise, kurumsal e-posta başvurmak için
tıklayınız.
×