DOÇENT SEHER ÇETİNKAYA
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 52792) - (ORCID : 0000-0002-1330-106) seherbayat@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı İlk Okuma Yazma Eğitimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 FİLİZ SONKAYA Sınıf öğretmenlerinin fen öğretiminde kullandıkları yöntem ve teknikler Tamamlandı
2024 SEZGİ ÖZARSLAN KAYIKCI Bir metni dijital veya basılı bir materyal üzerinden okumanın akıcı okumaya etkisinin incelenmesi Tamamlandı
2024 NURTEN AKYILDIZ Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Ekrandan Akıcı Okuma Düzeyleri ile Dijital Okuma Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Devam Ediyor
2023 PINAR HİÇYILMAZ ŞAHİN Dijital hikayelere dayalı konuşma etkinliklerinin ilkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi Tamamlandı
2021 RABİA KARAOĞLU İlkokul öğrencilerinin yazma becerilerine ilişkin makalelerin incelenmesi: Tematik içerik analizi Tamamlandı
2019 ÖZLEM ANGIN Eğitsel oyun temelli dinlediğini anlama etkinliklerinin 4. sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama başarısı üzerindeki etkisinin incelenmesi Tamamlandı
2018 MEHMET ÇOŞKUN Birleştirilmiş sınıflarda ve müstakil sınıflarda öğrenim gören 1.sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisinin değerlendirilmesi Tamamlandı
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 TUĞÇE DURMUŞ İŞBİRLİKLİ DİJİTAL OKURYAZARLIK ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN YARATICI YAZMA VE DİJİTAL OKURYAZARLIK BECERİLERİNE ETKİSİ Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ