PROFESÖR GÖKHAN ÖZSOY
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 10286) - (ORCID : 0000-0002-1250-624X) gozsoy@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2024 FATMAGÜL DANACI ŞAHİN SAYI KONUŞMALARININ İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİNE ETKİSİ Devam Ediyor
2023 NAZLICAN KILINÇ Özel öğrenme güçlüğü olan bir ilkokul dördüncü sınıf öğrencisinin matematik becerilerini geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması Tamamlandı
2023 NİSANUR SARI İLKOKUL 3. VE 4. SINIFTA ÜSTBİLİŞ BECERİLERİ İLE MATEMATİK BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Devam Ediyor
2022 ÇAĞATAY ERGAN Üstbiliş destekli problem çözme aracının geliştirilmesi: Bir tasarım çalışması Tamamlandı
2022 ZEYNEP ALTUNTAŞ Bir sınıf geliştirme modeli olarak mindup öğretim programı: Durum çalışması Tamamlandı
2021 ÖZLEM ÇUKURLU AYDIN İlkokul İngilizce öğretmenlerinin kalıpsal ifadelerle (Formulaic expressions) ilgili farkındalık düzeyi Tamamlandı
2021 DUYGU KARATAŞ KIR Sınıf öğretmenlerinin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin eğitimi hakkındaki görüşleri Tamamlandı
2020 DERYA ÖZTÜRK İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersinde STEM etkinliklerinin akademik başarıya etkisi Tamamlandı
2019 MUHAMMED MİDİLLİ Özel yetenekli ilkokul öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi Tamamlandı
2019 GÖKSU KÜLÜNK AKYURT İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik motivasyonu, kaygısı ve başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi Tamamlandı
2019 OĞUZ BALCI İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerine yönelik matematik başarı testi geliştirilmesi Tamamlandı
2018 SANİYE NUR ERGAN İlkokul öğrencilerinin problem çözme sürecinde oluşturduğu görsel temsillerin incelenmesi Tamamlandı
2017 SEYFİ ALAN Problem genişletme etkinliklerinin problem çözme ve üstbiliş becerilerine etkisi Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ