HIZLI ERİŞİM
KAYIT OL
GİRİŞ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal Faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
PROFESÖR EROL TAŞ
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
(Araştırmacı ID :
47070
) - (ORCID :
0000-0003-4077-7351
)
eroltas@odu.edu.tr
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Alan Eğitimi
Yüksek Lisans
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Tez Durumu
2023
HİLAL DEMİREL
Ters yüz sınıf modeliyle işlenen 8.sınıf fen bilimleri dersinde farklı öğretim yöntemlerinin öğrencilerin 21.yüzyıl becerilerine etkisi
Tamamlandı
2023
GÖKÇE APAYDIN
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Karşılaşılan Sorunlara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Devam Ediyor
2023
FİRDEVS DEMİRBAŞ
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz Yeterlilik ve Kaygı Düzeylerinin Araştırılması
Devam Ediyor
2023
DUYGU ATPINAR
Ortaokul Öğrencilerinin Sınıf Düzeylerine Göre Fen Bilimleri Dersine Yönelik Kaygılarındaki Değişimin İncelenmesi
Devam Ediyor
2022
EVREN ULUS
React modeline dayalı öğretimin elektrik devreleri ünitesinde 7. Sınıf öğrencilerinin bazı öğrenme ürünlerine olan etkisi
Devam Ediyor
2019
HACI MEHMET YEŞİLTAŞ
Animasyon ve sanal gerçekliğe dayalı rehber materyallerin bazı öğrenme ürünlerine etkisi: Dolaşım sistemi örneği
Tamamlandı
2019
GÖKHAN DAĞDALAN
Sanal gerçeklik ve animasyon destekli fen bilimleri öğretiminin öğrencilerin bazı öğrenme ürünlerine etkisi
Tamamlandı
2019
SEDANUR TOMBUL
Astronomi konusunda modelleme ve bilgisayar destekli öğretimin 7.sınıf öğrencilerinin bazı öğrenme ürünlerine etkisi
Tamamlandı
2019
ÇAĞLA AKTÜRK
GEMS programının kuvvet ve hareket ünitesinde 6.sınıf öğrencilerinin temel bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi
Tamamlandı
2017
KÜBRA SİNANOĞLU
Kavram karikatürleri ve kavramsal değişim metinlerinin 6. sınıf öğrencilerinin bilişsel yüküne, akademik başarısına ve kalıcılığına etkisi
Tamamlandı
2017
SİBEL BAŞOĞLU
Klasik ve teknoloji destekli tanılayıcı allanmış ağaç tekniğinin öğrencilerin akademik başarılarına, kavram yanılgılarına ve bilişsel yüklerine etkisi
Tamamlandı
2015
EBRU GÖKLER
Madde ve ısı ünitesinde tam öğrenme modelinin tamamlayıcı yaklaşımına göre geliştirilen teknoloji destekli materyalin öğrenci üzerindeki etkinliğinin araştırılması
Tamamlandı
2013
HÜLYA ALTUNBEY
Web destekli yapılandırılmış gridlerin uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi
Tamamlandı
2012
NAZLI SEVDA GÜRER
Beyin temelli öğrenme kuramına göre geliştirilen bir web destekli fen ve teknolojı materyalının öğrenciler üzerindeki etkililiğinin araştırılması
Tamamlandı
2010
MURAT ÇETİNKAYA
Canlıların sınıflandırılması konusu için web destekli kavram haritaları ve anlam çözümleme tablolarının öğrenme üzerindeki etkisinin araştırılması
Tamamlandı
2010
SERKAN ÖZKAN
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi için web tasarımlı bir öğretim materyalinin geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi
Tamamlandı
Doktora
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Tez Durumu
2024
TÜLİN HÜNDÜR
FEN BILGISI EĞITIMINDE YAPAY ZEKÂYA DAYALI CHATBOTLARIN UYGULANMASI VE DEĞERLENDIRILMESI
Devam Ediyor
2023
BANU TEPE
Yaratıcı drama yöntemine dayalı STEM temelli çevre eğitim programının 60-72 aylık çocukların bilimsel süreç becerilerine ve çevresel farkındalık düzeylerine etkisi
Tamamlandı
2023
HATİCE GÜLER
Okul öncesinde 21. yüzyıl becerilerine ulaşmada STEM yaklaşımı
Tamamlandı
2023
MERAL ÇELİKOĞLU
Unplugged mı Tinkering mi? Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünmeyi Öğretim Programına Entegre Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
Devam Ediyor
2022
JÜLİDE SARIGÖL
Fen öğretiminde analoji kullanımının akademik başarı ve fen dersine yönelik tutuma etkisi: Bir meta analiz çalışması
Tamamlandı
2022
HACI MEHMET YEŞİLTAŞ
GENIUS HOUR ÖĞRENME MODELİNİN FEN EĞİTİMİNDE UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Devam Ediyor
2018
EVŞEN AYMEN PEKER
5. sınıf "Canlılar dünyasını gezelim ve tanıyalım" ünitesinin klasik eğitsel oyunlar ve teknoloji destekli eğitsel oyunlarla öğretiminin değerlendirilmesi
Tamamlandı
2018
MÜBECCEL YALÇIN
Fen bilgisi eğitiminde ARCS motivasyon modeli kullanılarak hazırlanan bir eğitim yazılımının öğrenme üzerine etkilerinin araştırılması
Tamamlandı
2016
NİLAY ŞENER
Fen öğretiminde purdue modeline dayalı geliştirilen rehber materyalin bazı değişkenler üzerine etkisi
Tamamlandı
2015
MURAT ÇETİNKAYA
Fen eğitiminde web destekli ve etkinlik temelli ölçme ve değerlendirmenin öğrenme üzerine etkisi
Tamamlandı
2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
VERİ YÖNETİM SİSTEMİ - Akademik Sayfa
×
T.C Kimlik No
Sicil No
Doğum Tarihi
E-Posta
Kurumsal E-posta hesabınız. (..@odu.edu.tr)
Şifre
Kurumsal E-posta hesabınızın şifresiniz.
Eğer kurumsal E-posta hesabınız yok ise, kurumsal e-posta başvurmak için
tıklayınız.
×