PROFESÖR CENGİZ ÖZYÜREK
ORDU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ (Araştırmacı ID : 101765) - (ORCID : 0000-0002-9740-9667) cengizozyurek@odu.edu.tr

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Temel Eğitim

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2023 SELİN ÖZKUL Fen eğitiminde yavaş geçişli animasyonlar oluşturmanın 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve öğrenmedeki kalıcılığına etkisi Tamamlandı
2022 PENBEGÜL DUYAR TUNÇ İl merkezi ve kırsal kesimdeki ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin öz-yeterlik ve öz-şefkatlerinin fen başarısına etkisi Tamamlandı
2022 ESRA AKIN Green screen (chroma key) uygulamasının 6. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi Tamamlandı
2022 CANER ÇABUK Hafıza teknikleri stratejilerinin 6. sınıf fen bilgisi dersinde kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve kalıcılığa etkisi Tamamlandı
2022 ÜMİT TÜRK Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin yenilenebilir enerji kaynakları konusunda modelleme yöntemi ile farkındalık oluşturulması Tamamlandı
2021 ESRA TANRIVERDİ Çevre konularında uygulanan probleme dayalı STEM etkinliklerinin öğrencilerin ışık kirliği farkındalıklarına etkisi Tamamlandı
2021 BURCU ÇİMEN Evsel atıklar ve geri dönüşüm konusunda uygulanan probleme dayalı STEM etkinliklerinin öğrencilerin akademik başarı ve farkındalığı üzerindeki etkisi Tamamlandı
2020 SERAP AKKAYA Plickers uygulamasının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi Tamamlandı
2019 AHMET BAKAN Seçmeli bilim uygulamalı dersine ilişkin öğretmenlerin öz-yeterlik inançlarının incelenmesi Tamamlandı
2018 TUĞBA PAMUK Periyodik sistem ve kimyasal bağlar konularının öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin 8. sınıf öğrencilerinin başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi Tamamlandı
2017 FİLİZ DEMİRCİ Fen bilimleri öğretmenlerinin astronomi konularının öğretimi öz-yeterlik inançları: Bir karma yöntem araştırması Tamamlandı
2017 ÖZGE YÜKSEL Evsel atıklar ve geri dönüşüm-kimya endüstrisi konularında istasyon tekniğinin öğrencilerin akademik başarısına ve görüşlerine etkisi Tamamlandı
2017 YUNUS PINARKAYA Aynalarda yansıma ve ışığın soğrulması ünitesinde animasyon destekli kavram karikatürleri uygulamalarının öğrencilerin akademik başarılarına, kavram yanılgılarına ve tutumlarına etkisi Tamamlandı
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Tez Durumu
2023 FİLİZ DEMİRCİ Mühendislik eğitimi odaklı mesleki gelişim programının fen bilimleri öğretmenlerinin mühendislik entegrasyonu pedagojik alan bilgilerine ve mühendislik öğretimi öz-yeterliklerine etkisi Tamamlandı
2023 ÖZGE ÇELEBİ Kesintisiz ters yüz edilmiş öğrenme modelinin öğrenci başarısına etkililiği ile sürece ilişkin öğrenci ve veli görüşleri Tamamlandı

2019 © ORDU ÜNİVERSİTESİ